اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستر یونایتد، نظر خود را عوض کرده و حالا آماده است که اجازه بدهد ابرستاره پرتغالی، تیمش را ترک کند.

رونالدو تن هاگ

به گزارش همشهری آنلاین، رونالدو صراحتا گفته است که می‌خواهد فصل بعد در لیگ قهرمانان بازی کند و از آنجا که منچستر یونایتد به این بازی‌های صعود نکرده، به فکر رفتن یک باشگاه دیگر است. تن هاگ سرمربی جدید منچستر یونایتد با این درخواست رونالدو مخالفت کرده بود اما شروع فاجعه‌بار در لیگ و رفتارهای عجیب رونالود که منجر به دو دستیگی در تیم شده، نظر او را عوض کرده است.

رسانه‌ها در انگلیس گزارش داده‌اند که تن هاگ معتقد است رونالدو تقریبا تمام پیش فصل از دست داده و به این زودی نمی‌تواند به شرایط بقیه تیم برسد و بنابراین با آنها یکدست نیست. رسانه‌ها گزارش داده‌اند که رونالدو از نظر شخصیتی هم با بازیکنان دیگر چندان جوش نمی‌خورد و در کمپ تمرینی، به تنهایی غذا می‌خورد.

برخی رسانه‌های دیگر گزارش داده‌اند که رونالدو با دستیاران تن هاگ هم برخوردهای پرتنشی داشته و سرمربی هلندی، نگران است که این تنش‌ها، به دیگر اعضای تیم هم منتقل شود.

با این حال باشگاه مصمم است تنها وقتی اجازه بدهد که رونالدو الدترافورد را ترک کند که خط حمله تیم تقویت شود. تن هاگ نتوانسته مهاجمان مد نظر خود را جذب کند و حتی گفته می‌شود جیمی وردی ۳۵ ساله به جدیدترین گزینه باشگاه برای تقویت خط حمله تبدیل شده است.  

کد خبر 698079
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha